Verzenden & retouren

1 . Hoeveel verzendkosten ?
Wilt u de verzendkosten voor een of meer producten om uw locatie kennen , de item (s) toegevoegd aan uw winkelwagen te blijven totdat er alle verzendkosten om uw bestelling af te ronden , zal een duidelijk kassa maken .>
Wij bieden een snelle verzending, snelle verzending voor alle bestellingen .

2 , Will transportkosten, inclusief lokale belastingen , invoerrechten en inklaringskosten ?
De verzendkosten bevat geen lokale belastingen , invoerrechten , of douane-inklaring kosten geheven door de overheid omvatten . De koper is verantwoordelijk voor deze kosten te importeren . Voor meer informatie , neem contact op met uw plaatselijke douane . Onder normale omstandigheden , moet je doen zonder dat u een extra aankoop te betalen op onze website!

3 Welke koeriersbedrijf gebruik je ?
Wij bieden EMS / DHL ( We raden EMS DHL hoewel relatief snel , maar niet veiliger ) bezorgservice.

4 , of er een alternatieve wijze van vervoer aan te bieden ?
Momenteel zijn alleen EMS / DHL beschikbaar . Wij in het proces van de herziening andere aanbiedingsvormen . Klanten zullen ontvangen wanneer andere takken van vervoer beschikbaar zijn.

5 , kunt u mijn koerier account gebruiken uw zending van mijn bestelling ?
Dit is niet een beschikbare optie als een standaard levering procedure zal worden toegepast op alle bestellingen .

6 , wanneer de goederen worden geleverd ?
De goederen worden verzonden 24 uur tot 48 uur van de arbeidstijd , nadat de betaling is ontruimd . Dit vereist een andere 4-7 werkdagen levering daadwerkelijk heeft plaatsgevonden . Een verzendbevestiging e -mail wordt verzonden naar u op de hoogte van uw luchtvrachtbrief nummer zodra uw zending is verstuurd . Er zijn enkele zeldzame gevallen waarin zendingen zal worden gehouden bij de douane , dat de levertijd kan verlengen . Let op: dit is buiten onze controle .

7 Welke landen verscheept naar u ?
Wij verzenden naar de meeste landen . Als om wat voor reden dat we niet kunnen worden verzonden naar uw locatie , zal onze klantenservice contact met u op .

8 , Hoe krijg ik een tracking nummer ?
Wij verzenden alle bestellingen binnen 24 uur van de arbeidstijd tot 48 uur, als de betaling is voltooid of gewist , behalve op feestdagen of in het weekend , en zal het tracking-nummer e-mail naar u . Meestal uw pakket is traceerbaar 24-48 uur na de voltooiing van de zending. U kunt de tracking -nummer online gedetailleerde verkeersinformatie.
Om Tracking website :
http://www.ems.com.cn

9 . Kan ik het afleveradres nadat ik mijn bestelling heb geplaatst ?
Zodra u uw bestelling bij ons , is het best alle informatie die u ons geeft niet te veranderen , omdat de meeste bestellingen zijn verzonden vanuit ons magazijn . Na het plaatsen van een bestelling , neem dan zo snel mogelijk contact met ons op en wij zullen ons best doen om het schip rechtstreeks naar uw levering details veranderd . Als er niemand is om uw bestelling te ondertekenen , pakket wordt teruggestuurd naar ons . Wij sturen je een e -mail sturen naar uw nieuwe adres en herschikken levering. Maar je moet de vracht voor de terugkeer dragen !

10 , indien de pre - productie periode voorbij is , ik nog don ` t hebben mijn bestelling ?
Als de tracking informatie geeft het pakket is afgeleverd , neem dan contact op met uw gezin of huisgenoten . Zij kunnen een pakket hebben ondertekend voor u ! Als er geen tracking informatie, of u kunt het pakket niet vinden , stuur ons dan een e-mail .

11 , hoe moet ik doen als ik de levering?
Als u de levering te missen , kunt u bellen met het koeriersbedrijf te zorgen voor terugkeer of ga naar het oprapen ! Stuur een e - mail ons als u problemen ondervindt , we zijn blij om te helpen!

12 . Heeft u drop shipment bieden ?
Ja, we bieden gratis laden en lossen. Wij kunnen uw bestelling geleverd aan uw afleveradres plaatsen in overeenstemming met de klant direct wanneer u een bestelling plaatst op onze website u te bieden hebben .

13 Wat moet ik doen als ik een zeer lange tijd in mijn tas niet kan krijgen?
Als je niet kan aanvaarden voor een lange tijd (meer dan 20 dagen ) van het pakket , controleer dan uw e -mail via uw lokale koerier tracking nummer . Ook , laat het ons weten , onmiddellijk e - mail . We zullen contact opnemen met de informatie koeriersbedrijf , uw pakket .

Wij zijn niet verantwoordelijk voor de klant ( zoals onvolledige adres , de bestelling door de DELETE ) hanteren fouten veroorzaakt vertraging in de levering van orders.

Wij zijn niet verantwoordelijk voor het onderhoud mislukkingen en verliezen als gevolg van overmacht . Deze redenen omvatten , maar zijn niet beperkt tot : natuurrampen , oorlog of embargo , overmacht, inherente gebrek van verzending ; gevolg van het handelen en nalaten van de geadresseerde , de derde man , gewoonte of buiten de sector overheid .

14 , onder welke omstandigheden wordt mijn bestelling vertraagd ?
Bestellingen kunnen worden uitgesteld of niet gestuurd om de volgende redenen :
Fout of niet- specifiek adres dat u aan ons verstrekt.
Om in afwachting van een krediet goedkeuring en de controle .
Momenteel is er een product niet op voorraad .
Dit vereist speciale maatwerk .
Bestellingen worden verzonden naar een bijzondere locatie .